Rejection doesn't hurt, expectation does. Lie doesn't kill, denial does. 'Forget' doesn't heal, 'Forgive' does

Thursday 24 December 2015

9 LITTLE THINGS ABOUT ME HEHEHEHE

Assalamualaikum warga bloggers !! Tis' my very first time answering questions from a blogger. Okay tipulah kalau kata tak excited. Sumpah teruja gila beb hahaha okay here we go xD . Haaa, by the way, hi Sarahhhhhhhh ! Thanks sbb tag saya eh ... aaaaa bestnya !!

Those are some questions that have been asked :


.
.

1) Nama panggilan dalam blog 

Hahaha sebenarnya saya pun tk tau nk bloggers panggil apa tapi saya rasa ramai yang selesa panggil saya FARAH kot .. Ok saya terima je lagipun maksud nama tu "gembira". Wish me happy all the time eh ;) 

2) Currently studying or working ? Kat mana ?

Saya masih belajar sekarang ni dekat SMK Tengku Ampuan Rahimah, Klang . Haa ada tak yang sekolah situ jugak atau ex- Starians ? Kalau ada, hai :) bolehlah bertegur nnt time buka sekolah huhuhu... STAR tu sekolah menengah kedua saya. Mula-mula sebelum pindah rumah baru, saya sekolah kat SMK Meru. Hmphhhhh rindunya Smk Meru. fuhh 

3) Paling minat dalam bidang apa ?

I have no idea psl bidang ni hahahahaha... tapi saya minat nak jadi cikgu sebab suka gila bab kena mark paper budak ni. Emm I hope my dream comes true hehe Aaamiin..

4) Suka baca buku/novel genre apa ?

Okay lets just be honest... I am a truly lazy person in reading. Sumpah saya tak suka langsung membaca hahaha.. mmg pemalas sgt ni wkwkwk ... Jadi mmg kena paksa diri ah nak telaah KOMSAS, Sejarah tu. Tapi, kalau tang study tu saya kenalah membaca jugak dan naturally saya mesti buat benda tu sbb nak berjaya kena usaha kan... Hahaha kalau nak spend time sesajer untuk baca novel tu, emm tak kot. I dont find it cheers me up. Sebab tu saya prefer study kat handphone daripada buku. 

5) Paling selalu buka blog pukul berapa dan hari apa ?

Saya buka blog tak tentu masa. Kalau ada mood, saya buka. Even kalau dh pukul 2 pagi, tapi mood tengah turn on time tu pun saya sanggup hahahaha.. Ngantuk pun saya layankan je.. Tapi, kalau mood tkde, boleh dekat setahun saya tak buka blog ni sampai ada gambar yang dah kena thumbnail HAHAHA.. Lepas PT3 ni, tetiba mood blogging ada. Haa mmg enjoy je bila berblogging .. HOORAYYYY 

6) Describe yourself personalities

Haa saya pun tak tau nak describe diri saya ni macam mana. Tapi, salah satunya saya ni penakut. Serius takut gila kat cicak dengan lipas ewwwwwwwww yucks ! Saya sanggup tahan kencing kalau ada cicak/lipas dalam tandas. Boleh dikatakan banyak kali saya berhenti RnR incase kalau saya nampak cicak kat dinding tandas tu. Pergh ngade2 gila kan ? tulah tapi ayah saya sabar je hehehehe..  dan banyak lagi tragedi lain berkenaan cicak dgn lipas tu. Ok trauma !!

7) Dah berapa lama/tahun berblogging ?

Emm memandangkan saya ni kejap suka blogging, kejap tak ha saya pun tak pasti. Mungkin lebih kurang setahun cmtu.. Newbie lagi tak ? huhuhu

8) Describe blog Sarahlalala 

Serius blog awak cute and simple je... Jauh lebih cantik dari blog saya okay huhu sedihnyaaa ! Owner nya ? emmm I sure you are a nice and friendly person. Have a good day always  and may Allah ease all your matters :)

9) Umur tahun 2015 ?

Saya baru form 3 huhuhuhu...

................................................................................

Okay selesai dah jawab semua soalan awak. Thanks sbb tag saya ..  In five days, HAPPY NEW YEAR  :) Bye xoxo




2 comments: