Rejection doesn't hurt, expectation does. Lie doesn't kill, denial does. 'Forget' doesn't heal, 'Forgive' does

Wednesday 16 December 2015

Lets Start Blogging beb !

Good morning ! eh sebenarnya takdelah pagi sangat huhu Assalamualaikum bloggers :) may Allah ease your matters and have a nice day ppl !! 

.
.
Okay aku tak taulah kenapa baru-baru ni aku menaruh minat yang mendalam dalam bidang blogging ni *ayat poyo* Macam tetiba je aku semangat nk update blog, blogwalking, usha mana-mana Giveaway yang nampak best ( HAHAHAHA padahal sbb followers tahap "hidup segan mati tak mahu" je )... haishh sedih :( Aku mmg berhasrat nak deko sikit blog ni tapi hmm tak pro sangat bab-bab gitu. Nampak tak yang aku takde header sendiri secantik header korang ? *Im begging for header sponsor wkwkwk jk * aih hidup nk senang je semua nak orang sponsor takleh lah kan -,- okay aku sedar yang blog aku ni biasa dan simple sangat sampai takde orang pun nak jenguk blog ni hahaha sedih pastu dahlah PEMALAS nak post pape kan... Nak compare blog aku dengan bloggers lain ? fuhh mcm langit dgn bumi weh 
.
.
Aku berblogging semula ni pun sebab bosan kot asyik layan social networks je. Ye ah aku bukan famous mcm Anna Khayalan, Aizat Abd tu semua kan. Balik-balik scroll Twitter, Instagram, Facebook then start again ahh bosannya.. Instagram pun like gambar orang je, takde pun new posts. Nampak mcm school holiday aku aka leisure terbuang camtu je. Tak bermanfaat kan.. Apa lagi nak study chapter form 4, fuhh haram TAK ! Serius cuti ni mereput je atas katil, layan Youtube, cari skincare routine. Aipp tapi adalah kemas rumah tu kan ! 
.
.


Tahu tak air terjun cantik tu kat mana ? Haa tulah Air Terjun Gunung Ledang, Melaka. Fuhhh sumpah syok gila. Dulu time aku dtg, kotor je. Sekarang makk aiihh.. dah bersih lah. View kat sini amatlah tenang dengan bunyi airnya. Macam mana aku boleh sampai kat sini ? Kampung aku kat Johor je. Jadi, bila cousins semua dah balik kg, tu yang ramai2 pergi mengubang kat sini. Serius best sangat. Mula-mula mandi bawah je yg paras budak2 tu, lama-lama rasa tak best tu yang pergi kat puncak air terjun ni cewahhh.. Subhanallah cantik gila *speechless* 

Ada rezeki boleh melawat sini, kalau nk release tension ke apa kan.

............

Sedar tak sedar, aku take time sgt tulis post ni. Jam pun dah nk ke pukul 12 tghari . Hmmm dah tak pagi dah.. k gua chaww dulu bye 








No comments:

Post a Comment